Veel gestelde vragen

Ook u kunt van uitpakken een feest maken! Op deze pagina leggen wij u aan de hand van een aantal veelgestelde vragen graag uit hoe u uw HANOS kerstpakketten bestelt, hoe ze zijn samengesteld en welke service u van ons kunt verwachten. Heeft u nog andere vragen? Laat het ons weten via dit formulier, dan nemen wij persoonlijk contact met u op om al uw vragen te beantwoorden.

Ik ben nog geen klant van HANOS, kan ik dan mijn kerstpakketten bij jullie bestellen?

Natuurlijk kan dat! Ook nieuwe klanten helpen wij graag met het uitzoeken van het juiste pakket. U kunt uw kerstpakketten bij ons bestellen als u beschikt over een KvK-nummer. Wij zorgen dan dat u een HANOS Wereldpas krijgt, zo kunt u in de toekomst op elk moment onze HANOS vestigingen bezoeken.

Waar kan ik de HANOS kerstpakketten bekijken?

U bent meer dan welkom in één van onze 15 vestigingen. Hier vindt u vanaf 1 juni een volledig ingerichte showroom in kerstsfeer.

U vindt onze kerstshowrooms in onze vestigingen in Apeldoorn, Zwolle, Groningen, Heerenveen, Amsterdam, Den-Haag – Delft, Heerlen, Eindhoven, Nijmegen, Utrecht, Breda, Hengelo, Venlo, Antwerpen en Hasselt.

Hoe kies ik het juiste kerstpakket?

Onze specialisten staan voor u klaar om samen met u het juiste pakket uit te zoeken. Het best maakt u hiervoor een afspraak in de vestiging van uw keuze, zo kunnen onze specialisten u persoonlijk adviseren over alle mogelijkheden die er zijn voor een mooi kerstpakket.

Zijn er voldoende kerstpakketten beschikbaar?

Onze kant-en-klare pakketten zijn aanwezig in de showrooms. Om er zeker van te zijn dat er van uw favoriete pakket voldoende voorraad is, kunt u het best uw bestelling zo snel mogelijk doorgeven aan de specialist van uw HANOS vestiging. Dan kunnen wij rekening houden met uw persoonlijke voorkeur.

Wat zit er in de kerstpakketten?

Met zorg en kennis hebben onze kerstspecialisten diverse pakketten samengesteld waar wij blij van worden. Elk met een andere inhoud, die volledig is afgestemd op het feestelijke seizoen. In onze selectie vindt u pakketten in diverse formaten, pakketten met verschillende thema’s en in verschillende prijsklassen. Zo zorgen wij ervoor dat ook u een pakket vindt waar u blij van wordt!

Hoe zijn de kerstpakketten verpakt?

Traditioneel zit een kerstpakket in een duurzame geschenkdoos, maar u vindt in ons assortiment ook diverse onderscheidende verpakkingen. Zo zijn er pakketten in een tas, worden de wijngeschenken verpakt in een luxe geschenkkist en zijn de verspakketten verpakt in een speciale kist om de kwaliteit van de inhoud optimaal te houden. Eén ding is zeker, elk pakket is een feest om uit te pakken!

Kan ik zelf een pakket samenstellen?

Uiteraard kunt u bij ons ook zelf een kerstpakket samenstellen. Dit kan zelfs al vanaf één pakketsamenstelling van 1250 euro. Maak hiervoor een afspraak met de kerstspecialist in uw vestiging of neem contact met ons op via dit formulier. Wij nemen dan uitgebreid de tijd om samen met u een persoonlijk kerstpakket te selecteren, samen kiezen we de items die het best bij uw onderneming passen. U kunt aan een gepersonaliseerd pakket zelfs een persoonlijk item, zoals een handgeschreven wenskaart, toevoegen. Zo maakt u uw kerstpakket nóg persoonlijker. Vraag uw specialist om meer informatie.



Kan ik de verpakking laten personaliseren?

Dat kan zeker. Als u uw kerstpakket een persoonlijk tintje mee wilt geven kunt u kiezen voor een gepersonaliseerde verpakking. Bijvoorbeeld met uw eigen logo of een persoonlijke wens. Informeer bij de specialist van uw vestiging, of via dit formulier voor meer informatie.

Geldt er een minimale afname voor de pakketten?

Kerst is voor iedereen. Voor onze kant-en-klare pakketten geldt dan ook geen minimale afname.
Voor de pakketten die u zelf samenstelt geldt een minimale afname van één pakketsamenstelling van 1250 euro.

Kan ik een extra item toevoegen aan een kant-en-klaar kerstpakket?

Jazeker, aan onze kant-en-klare kerstpakketten kunt u één of meerdere extra items toevoegen.

Ik weet nog niet hoeveel pakketten ik precies nodig heb, kan ik al bestellen?

Wij vinden het heerlijk dat Kerst al in juni begint! Maar we kunnen ons ook voorstellen dat u op dit moment nog niet precies weet hoeveel pakketten u uiteindelijk in december nodig heeft. Daarom is het natuurlijk mogelijk om hierin enige marge te hanteren. Dit kunt u samen met de kerstspecialist van uw vestiging afstemmen.

Wanneer kan ik het best mijn kerstpakketten bestellen?

Hoe eerder hoe beter. Eerder in het jaar hebben we de optimale beschikking over alle producten, zo kunnen wij uw kerstpakket precies volgens wens leveren.

Hoe bestel ik mijn kerstpakketten?

Wat leuk dat u van uitpakken een feest wilt maken en bij ons uw kerstpakketten wilt bestellen*! U kunt dit op verschillende manieren doen.

  • Bestel ze direct in onze webshop.
  • Maak een afspraak met de kerstspecialist in uw vestiging.
  • Bel naar één van onze kerstshowrooms en plaats uw bestelling telefonisch bij de kerstspecialist.

* De prijzen in onze kerstpakketten brochure zijn exclusief btw. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een offerte met prijsspecificaties.

Zit er garantie op mijn kerstpakket?

Uiteraard doen wij er alles aan om te voorkomen dat u een kerstpakket ontvangt met onvolkomenheden. Mochten zich onverhoopt toch problemen voordoen, neem dan vooral contact op met uw kerstspecialist. Op elektrische apparaten geldt meestal een garantieperiode van twee jaar. Vraag uw kerstspecialist naar de specifieke voorwaarden voor het door u gekozen pakket.

Op welke manieren kan ik de kerstpakketten betalen?

U heeft bij ons verschillende betaalmogelijkheden:

  • Betaal uw bestelling in de vestiging bij het afhalen.
  • Boek het bedrag over via de bank
  • Geef een machtiging voor een automatische incasso.
  • Betalen op rekening, vraag hiervoor meer informatie bij de kerstspecialist in uw vestiging.

Kan ik de inhoud van mijn kerstpakket nog wijzigen na bestelling?

Neem hiervoor contact op met de kerstspecialist uit uw vestiging.

Vanaf wanneer zijn de HANOS-kerstpakketten leverbaar?

Vanaf 1 november. Als u uw bestelling graag eerder geleverd wilt hebben, kunt u dit uiteraard bespreken met de kerstspecialist uit uw vestiging. Dan maken we afspraken die passen bij uw wensen.

Kan ik mijn kerstpakketten laten bezorgen?

Natuurlijk kan dat. We maken het u graag gemakkelijk. HANOS beschikt over een uitgebreid logistiek netwerk, waardoor wij de kerstpakketten bij uw bedrijf kunnen komen afleveren. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag.

Wat zijn de kosten voor het bezorgen van mijn kerstpakketten?

  • U kunt de pakketten afhalen in uw HANOS vestiging. Dit is uiteraard helemaal gratis.
  • U kunt de pakketten door ons laten bezorgen:
  • Bezorgkosten voor kleine bestelling zijn conform PostNL-tarieven;
  • Bezorgkosten voor levering via HANOS-distributie zijn €40,- per pallet.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn kerstpakketten klaar zijn?

Als u bij ons een kant-en-klaar kerstpakket bestelt, kunnen wij vanaf 1 november binnen drie werkdagen de pakketten bij u bezorgen. Mocht u samen met onze kerstspecialist zelf een pakket hebben samengesteld, staan de pakketten binnen drie weken voor u klaar. Uiteraard is het ook wanneer u later bestelt mogelijk een datum af te spreken waarop u de pakketten graag klaar wilt hebben staan.

Website & Browsers

U bevindt zich op onze website www.hanoskerstpakketten.nl. Deze website is onderdeel van HANOS Internationale Horecagroothandel. Jaarlijks stellen we een uitgebreide collectie kerstpakketten samen en die kunt u via deze website bestellen. Maar u kunt u ook terecht voor informatie over trends en belastingregels. Voor het maken van een afspraak in één van de showrooms, het online bekijken van de brochure (of er één bestellen) en nog veel meer.

Wij vinden het belangrijk dat u optimaal gebruik kunt maken van onze website. We raden u daarom aan om één van de volgende browsers te gebruiken:

  • Internet Explorer, versie 9 of hoger;
  • Mozilla Firefox;
  • Google Chrome;
  • Safari;
  • Opera.

 

Ook hebben we zoveel mogelijk rekening proberen te houden met bezoekers met een functiebeperking, dit volgens de richtlijnen van Stichting Drempel Vrij.