Tien veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over zelf een kerstpakket samenstellen, eigen keuze geschenken, kiezen van een uniek kerstpakket uit ons geschenkenassortiment en veilige online bestellen.

Veelgestelde vragen over HANOS Kerstpakketten

Wij willen uw vragen over HANOS kerstpakketten graag snel en volledig beantwoorden. Daarom vindt u hieronder een top tien meest gestelde vragen.

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, dan is de kans groot dat het antwoord in één van onze vraag en antwoord categorieën terugvindt. Kunt het antwoord op uw vraag niet vinden, dan kunt u de vraag naar ons mailen via het hanoskerstpakketten.nl contactformulier.

De tien meest gestelde vragen

Welke mogelijkheden heb ik om mijn bestelling te betalen?
De mogelijkheden zijn:
  • contant betalen bij het afhalen van uw bestelling,
  • overboeking of automatische incasso via de bank,
  • betaalwijze op rekening.
Wanneer u uw bestelling plaatst wordt u gevraagd uw dichtstbijzijnde HANOS-groothandel aan te geven. Vervolgens neemt een medewerk(st)er van de gekozen groothandel binnen drie werkdagen telefonisch of per e-mail contact met u op om uw bestelling te bevestigen en een wijze van betalen af te spreken.
Is het mogelijk kerstpakketten te bestellen wanneer je geen klant bent?
Ook zonder HANOS-klantnummer is het mogelijk kerstpakketten te bestellen. De enige voorwaarde is dat u beschikt over een K.v.K. nummer.

Na het bevestigingsmoment, waarbij we telefonisch of per e-mail contact met u opnemen om de bestelling te bevestigen, maken we een klantenpas voor u aan. Met deze klantenkaart kunt u in het vervolg ook onze horeca groothandels bezoeken.
Geldt er een minimale afname of prijs voor het zelf samenstellen van pakketten?
Zelf samenstellen van kerstpakketten kan al bij afname van 25 kerstpakketten. Hieraan is geen minimale prijs verbonden.
Vanaf welke datum is het maken van een afspraak voor het samenstellen van pakketten mogelijk?
De kerstpakkettenshowrooms worden in juni/juli ingericht voor het nieuwe kerstpakkettenseizoen. Wij adviseren u voor elk bezoek wel een afspraak te maken, zodat wij ruim tijd hebben om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn.

Bij onze kerstpakketten- en relatiegeschenkencentrale in Apeldoorn kan er het hele jaar door een afspraak gemaakt worden voor samenstellen van kerstpakketten of relatiegeschenken.
Is het mogelijk een eigen artikel of persoonlijke wenskaart toe te voegen?
Een wenskaart of eigen artikel kan bijna altijd gratis worden meeverpakt, mits deze binnen 14 dagen na de besteldatum correct bij ons is aangeleverd.

Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de contactpersoon in uw dichtstbijzijnde HANOS-groothandel.
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen die wij communiceren in de kerstpakkettenbrochure en op de website zijn exclusief btw. Wanneer u een order plaatst ontvangt u een offerte met prijsspecificaties.
Is het mogelijk om artikelen toe te voegen of te verwijderen in de selectie kant-en-klare kerstpakketten?
De inhoud van de kant-en-klare selectiepakketten kan in overleg met uw contactpersoon uit de kerstpakketten showroom worden gewijzigd. Het pakket valt dan onder de categorie eigen samenstelling waardoor de voorwaarde van een minimale afname van 25 stuks geldt.
Wat zijn de kosten en mogelijkheden voor het bezorgen van mijn bestelling?
Mogelijkheden:
De eigen bezorglogistiek van HANOS is gespecialiseerd in een effectieve en efficiënte belevering van klanten. Hierdoor is het vanzelfsprekend dat wij uw bestelling op één of meerdere locaties kunnen afleveren. Hierbij is het zelfs mogelijk om op de afgesproken leveringsdatum een dagdeel af te spreken waarop wij uw bestelling leveren.

Kosten:
Het afhalen van uw bestelling bij onze HANOS-groothandels is gratis. Voor het bezorgen van uw order brengen wij wel extra kosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het aantal bestelde pakketten en de daaruit voortkomende wijze van verzending.
  • Bezorgkosten voor kleine bestellingen zijn conform PostNL-tarieven.
  • Bezorgkosten voor levering via HANOS-distributie zijn €40,- per pallet.
Kan ik pakketten samenstellen als het definitieve aantal nog niet bekend is?
In het geval dat het definitieve aantal te bestellen pakketten nog niet bekend is wordt er veelal een marge aangehouden. Er wordt tijdens het sluiten van de verkoopovereenkomst een datum afgesproken waarop het definitieve aantal pakketten zal worden doorgegeven door u als klant.
Is het mogelijk om een doos te laten maken met ons eigen logo?
Het is altijd mogelijk om de verpakking van of artikelen in het kerstpakket te personaliseren via bijvoorbeeld een eigen logo. Hierbij leert onze ervaring wel dat dit kostentechnisch pas interessant wordt bij een afname vanaf 1000 pakketten.