Bestellen & betalen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling plaatsen?
Uw kerstpakkettenbestelling kunt u op uiteenlopende manieren aan ons doorgeven, het is mogelijk om te bestellen via de volgende manieren:
  • de webshop op hanoskerstpakketten.nl,
  • een bezoek aan onze kerstpakketten showroom,
  • het faxen van het bestelformulier uit de kerstpakkettenbrochure,
  • het versturen per post van het bestelformulier uit de kerstpakkettenbrochure,
  • telefonisch contact met de contactpersoon uit de dichtstbijzijnde kerstpakketten showroom.
Welke mogelijkheden heb ik om mijn bestelling te betalen?
De mogelijkheden zijn:
  • contant betalen bij het afhalen van uw bestelling,
  • overboeking of automatische incasso via de bank,
  • betaalwijze op rekening.
Wanneer u uw bestelling plaatst wordt u gevraagd uw dichtstbijzijnde HANOS-groothandel aan te geven. Vervolgens neemt een medewerk(st)er van de gekozen groothandel binnen drie werkdagen telefonisch of per e-mail contact met u op om uw bestelling te bevestigen en een wijze van betalen af te spreken.
Hoe plaats ik mijn bestelling via de website?
Bestellen via hanoskerstpakketten.nl is eenvoudig. U doorloopt de volgende stappen om online kerstpakketten te bestellen:
  • In de webshop zoekt u een pakket op dat u wilt bestellen.
  • Via de lees meer link gaat u naar de detailpagina van dat pakket.
  • Vervolgens geeft u onder de afbeelding, het aantal pakketten in en drukt u op de knop ‘bestel dit kerstpakket’.
  • Het kerstpakket wordt toegevoegd aan uw bestellijst in de rechterkolom. Wanneer u meerdere pakketten wilt bestellen doet u dit op dezelfde wijze.
  • Wanneer u uw bestelling compleet heeft klikt u onderaan de bestellijst op bestellen om uw overige gegevens via het bestelformulier aan ons door te geven.
  • U krijgt een totaaloverzicht te zien van uw bestelling inclusief de prijsspecificaties.
  • in de opvolgende stap wordt u gevraagd uw bedrijfsgegevens en eventueel afwijkende correspondentiegegevens in te geven en u bepaalt de wijze van levering.
  • Tot slot wanneer u de gegevens heeft ingevoerd druk u op de knop ‘verzenden’ en uw bestelling is verzonden naar de door u gekozen HANOS kerstpakkettenshowroom.


Hoe u online kerstpakketten bestelt, wordt ook uitgelegd in de pakketten bestellen video die onder de bestellijst in de kerstpakket webshop staat weergegeven.
Hoe weet ik of mijn online bestelling goed is geregistreerd?
Na het online versturen van uw kerstpakkettenbestelling ontvangt u een kopie van uw bestelling in uw mailbox. Hierin staat vermeld op wat voor een termijn er contact met u opgenomen wordt om uw bestelling telefonisch of per e-mail te bevestigen. Mocht dit termijn verlopen zijn en u heeft nog niets vernomen, dan kan het zijn dat uw bestelling door wat voor een oorzaak dan ook, niet goed is ontvangen en willen wij u vragen contact op te nemen met de door u aangegeven HANOS Kerstpakkettenshowroom.
Kan ik mijn bestelling na bevestiging nog aanpassen?
In bijna alle gevallen is het mogelijk uw bestelling nog te wijzigen. Dit is online nog niet mogelijk maar door contact op te nemen met de kerstpakkettenshowroom waar u uw bestelling heeft geplaatst is er in goed overleg altijd wat te regelen.
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen die wij communiceren in de kerstpakkettenbrochure en op de website zijn exclusief btw. Wanneer u een order plaatst ontvangt u een offerte met prijsspecificaties.
Is het mogelijk kerstpakketten te bestellen wanneer je geen klant bent?
Ook zonder HANOS-klantnummer is het mogelijk kerstpakketten te bestellen. De enige voorwaarde is dat u beschikt over een K.v.K. nummer.

Na het bevestigingsmoment, waarbij we telefonisch of per e-mail contact met u opnemen om de bestelling te bevestigen, maken we een klantnummer voor u aan.
Geldt er een minimum bedrag waarvoor ik moet bestellen?
Bij HANOS geldt er geen minimum bedrag. Zowel online als offline is het mogelijk slechts één pakket te bestellen. Daarbij blijft de keuze aan u of u deze wilt laten bezorgen of zelf komt afhalen bij uw HANOS-groothandel.