Algemene informatie

Zit een compleet kerstpakket altijd verpakt in een doos?
De meeste kerstpakketten en eindejaarsgeschenken zijn verpakt in een schitterende en duurzame geschenkdoos. Binnen onze collectie kant-en-klare kerstpakketten zijn ook geschenken aanwezig die op een andere wijze verpakt zijn. Bijvoorbeeld ingesealed op een dienblad.

De wijngeschenken zitten verpakt in een houten geschenkkist met een of meerdere vakken. De Champagne en gedistilleerdgeschenken in een luxueuze verpakking zoals een leren sleeve of een uitvouwbare designkoeler.

Onze verspakketten zitten verpakt in een bijpassende kist of worden gepresenteerd op een passende schaal.
Is het mogelijk kerstpakketten te bestellen wanneer je geen klant bent?
Ook zonder HANOS-klantnummer is het mogelijk kerstpakketten te bestellen. De enige voorwaarde is dat u beschikt over een K.v.K. nummer.

Na het bevestigingsmoment, waarbij we telefonisch of per e-mail contact met u opnemen om de bestelling te bevestigen, maken we een klantenpas voor u aan. Met deze klantenkaart kunt u in het vervolg ook onze horecagroothandels bezoeken.
Vanaf welke datum is het maken van een afspraak voor het samenstellen van pakketten mogelijk?
De kerstpakkettenshowrooms worden in juni/juli ingericht voor het nieuwe kerstpakkettenseizoen. Wij adviseren u voor elk bezoek wel een afspraak te maken, zodat wij ruim tijd hebben om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn.

Bij onze kerstpakketten- en relatiegeschenkencentrale in Apeldoorn kan er het hele jaar door een afspraak gemaakt worden voor samenstellen van kerstpakketten of relatiegeschenken.
Geldt er een minimale afname of prijs voor het zelf samenstellen van pakketten?
Zelf samenstellen van kerstpakketten kan al bij afname van 25 kerstpakketten. Hieraan is geen minimale prijs verbonden.
Is het mogelijk een eigen artikel of persoonlijke wenskaart toe te voegen?
Een wenskaart of eigen artikel kan bijna altijd gratis worden meeverpakt, mits deze binnen 14 dagen na de besteldatum correct bij ons is aangeleverd.

Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de contactpersoon in uw dichtstbijzijnde HANOS-groothandel.
Kan ik pakketten samenstellen als het definitieve aantal nog niet bekend is?
In het geval dat het definitieve aantal te bestellen pakketten nog niet bekend is wordt er veelal een marge aangehouden. Er wordt tijdens het sluiten van de verkoopovereenkomst een datum afgesproken waarop het definitieve aantal pakketten zal worden doorgegeven door u als klant.
Is het mogelijk om een doos te laten maken met ons eigen logo?
Het is altijd mogelijk om de verpakking van of artikelen in het kerstpakket te personaliseren via bijvoorbeeld een eigen logo. Hierbij leert onze ervaring wel dat dit kostentechnisch pas interessant wordt bij een afname vanaf 1000 pakketten.
Kan ik de kerstpakketten ook direct in een HANOS-groothandel kopen?
Alle complete kerstpakketten worden ook direct verkocht in onze kerstpakkettenshowrooms door het land heen. Om er zeker van te zijn dat de kerstpakketten van uw keuze nog voorradig zijn, adviseren we u eerst contact op te nemen met uw dichtstbijzijnde showroom.
Heb ik garantie op de door mij gekochte kerstpakketten/geschenkartikelen?
Op onze elektrische apparaten zit veelal een garantie van twee jaar. Indien er onvolkomenheden aan één of meerdere producten in een kerstpakket zijn, neem dan contact op met uw kerstpakkettenshowroom en wij zorgen er in goed overleg voor dat de producten worden vervangen.
Kan ik de kerstpakketten ook in een tas of krat laten verpakken?
In goed overleg met uw kerstpakkettenshowroom is bijna alles mogelijk. Dit geldt vanzelfsprekend ook voor het verpakken van uw kerstpakkettenbestelling in een alternatieve verpakking, zoals een tas of kist.
Is het mogelijk een versartikel aan een kerstpakket toe te voegen?
Dit is ook mogelijk. Wel dient u dit goed af te stemmen met uw contactpersoon in de kerstpakkettenshowroom in verband met de houdbaarheid van de artikelen.